вторник, 16 февруари 2016 г.

Чудото Монтесори

Чували сте фразата: "Липсват му/и първите шест години."
Защо тези първи шест са толкова важни? Нима процесът на възпитание и обучение не продължава и след това? Да, продължава. "Но след шест уникалното време, в което детето е способно да овладява необходимите знания, навици и умения лесно и непринудено, на нивото на попиващото съзнание, вече е изтекло. Безвъзвратно."
И така, ако вашето дете или внуче още не е на шест, прочетете тази книга и действайте! Ако нямате желание да четете чужди мъдрости, подходете с много любов и грижа. Да, грижа. Така, както земеделецът посява семената и не ги оставя сами да се справят с почвата, с топлината, с влагата, с вредителите...
Моя близка, която преди мен беше прочела книгата, ми каза: "Допускала съм грешки с моето дете, но ще постъпя правилно с внуците." Колко е хубаво, че бъдещи баби подхождат толкова отговорно. Аз не съм толкова сигурна, че няма да грешим, но поне знам, че ще се постараем:)
Това е една  от книгите, които много  ти се иска да подариш, но и да запазиш, защото знаеш, че ще разгръщаш отново.
Ако сте неравнодушни родители, обичащи, отговорни, търсещи, тази книга е за вас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар